Tuesday 19 November 2013

Panggil Gua Roy Fly

"Yesss" Reaksi gua tepat pada jam 7 malam. Shif kerja gua di McDonals sudah tamat. Malam sudah muncul, gua lah Roy Fly. Federal, Kesas, LKSA dan LDP gua tawan. RXZ Millenium 6 speed Kuning inilah kekasih gua. Dalam perjalanan balik selamba badak gua superman di tengah-tengah highway sambil menukarkan gear menggunakan tangan kiri dan membakar rokok Dunhill 14 yang sudah tiada di pasaran menggunakan lighther Zippo kalis angin yang customer tertinggal di meja.

Baju bejalur horizontal bersaiz L, seluar jeans Levi's carrot cut yang gua beli di Baden Baden Bundle di Port Dickson dan kasut Nike Air Force putih pakaian, inilah pakaian harian gua di waktu malam. Gua dikenali dengan nama Roy Fly di waktu malam. Nama kampung gua Shami Imran Bin Abdul Rahman. Mungkin di McDonals gua dikenali dengan panggilan manja Imran. Bila gua di Puchong jangan sesekali panggil gua Imran, panggil gua Roy Fly. Gadis boleh panggil gua Amy dan Gua lah raja superman di Puchong .



BERSAMBUNG...

No comments:

Post a Comment